hiss & diss




- lipsyl
okej, jag erkänner. jag ÄR beroende. men jag skulle faktist inte klara mig utan det, det är så sjukt jobbigt med torra läppar :( lipsyl in my ♥

- tuggummi
fräsch andedräkt, sysselsättning, och dessutom är det gott :D
jag kanske skulle satsa på reklambranchen? ..



DAGENS HISSADE BLOGGARE

http://jborggren.blogg.se

julia borggren, 13 år från Kisa

skriver om:
laddar mest upp bilder som är tagna av henne själv, skriver om sin vardag osv.
fritid: skolan, vänner, fota (tror jag har fått med allt?)
går i skolan.

jag hissar julia för att hon ärså sjukt duktig på att ta bilder och för att hon är min bästavän :')








- dålig kvalle på kläder
gina tricot. behöver jag säga mer?

- sega datorer
no comments

- dåliga filmer
man kurar ihop sig i soffan och förväntar sig en bra film.
sen bara .. what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0