kariin, josefiiine o schouulijjaaa goes GBGfjortisar (hh)

hah skämt åsido.
men inatt blev det att sova hos karin med julia ;d
iaf, vi hade jättekul, tog porträttbilder och flummade :D
frampå natten gick det överstyr o jag tror aldrig jag har skrattat så mycket åt resultaten på bilxderna vi tog :L
sen kom theo o kollade på orphan med oss, :) har sett den förrut, men tyckte verkligen om den ;d
o efter filmen joinade theo oss i 'jag har aldrig..', och snacka om att den grabben är lite seg av sej ;)
ska försöka uppdatera bloggen med bilderna någon dag framöver.
vi gick o la oss vid kanske halv 6, sov 5 timmar o sen gick vi upp. VARFÖR är jag inte trött!? :o


ska inreda klart mitt rum idag också om jag hinner :)


tycker om bilden, känns som att den ger en viss feeling?

Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

haha, några av bilder ligger på min blogg nu :L

2010-03-21 @ 16:16:41
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: jborggren's fotogalleri

sv: älskar dig med <3

2010-03-21 @ 19:31:26
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0