IT'S A BOOOOOOOMB !!!

jaha folket, då kommer nu den efterlängtade bildbomben från karin, min och julias överskattade fjortiskväll!
hade dödligt kul! hade typ 2 kilo godis som vi tryckte i oss på några timmar, vilket framkallade en farlig sjukdom vid namn: flumm.
denna sjukdom ger symptom på allvarliga skrattanfall och dålig humor.
i vårat fall kom vi även på idén att leka lite modeller.
och kan man säga mer än att vi blev otroligt snygga? ;)


moi :)


jag och karin


jag och julia


julia och karin ;)


julia och karin igen .. xd


julia var sugen på att pussas (h)


nån som anmäler sig frivilligt att pussas lite med henne? :d


julia :)<3


- GE FAN I MIN GODIS!! JAG VARNAR DIG... SLÅR DIG MED LAMPAN BITCH!!!


som sagt, vi är väldigt seriösa ..


:')


dubbelhakaaa trippelhakaaa


HAHAHA


sen blev det lite värre ;) har denna som bakrund på min dator :L


:d


 ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥      ♥     ♥      ♥      ♥     ♥     ♥      ♥


haha :d


sen spårade det ur ganska totalt .. se och njut ..


ja ni behöver ju inte kolla på mig alltså .. :o


j - styyyyle .. och då menar vi inte j som i josefine eller julia ..


sista bilden. ÄLSKAR ER!





Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

älskar er! hade så jäävla roligt :')

2010-03-28 @ 12:55:02
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Karrin

Fy fan den kvällen är SÅ värd att minnas :')

Älskar er <3

2010-03-29 @ 21:42:03
URL: http://duvethonkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0