att bli dissad är ju alltid kul ..

asså fan va illa :P jag har lagt in 4 inlägg på en månad :o
det är inte ens hälftenavhälften så mkt som jag borde lagt in!
jag måste verkligen bättra mej, men faktum är att jag glömmer bort bloggen :P
aja, ska försöka komma igång igen!

FFEmys igårkväll/inatt/idag!
fyfan va kul det var! Midnight Meat Train, maaassa fotografering, flumm och jag vet inte allt!
raclette (stavning?), är något av det godaste jag ätit och det mysigaste sättet man kan göra mat på asså!
och sen får vi ju inte glömma vindruvstävlingen xd jag fick typ in 24, julia 43 o hanna 44 xd
och misstolka inte, vi stoppa dom i munnen ;)
men nästa gång, då jävlar! kommer bilder från detta wunderbara tillfälle så fort som möjligt :)

en annan minder rolig sak är att jag råkade tappa kameran i golvet -.-
så nu har onochoff knappen låst sej, man måste typ trycka på hela kameran för att den ska funka :P
värsta cepe asså :o




Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

en rättning, jag fick in 42 och hanna 43 , haha ;)

men det var kuul :D

2010-03-13 @ 22:16:57
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0