gott nytt år ♥

hej alla glada läsare :) haft ett bra 2009? :)
det har jag iaf, eller ja.. det beror på hur man ser det .. :/
har inte bloggat på typ 120 år menmen, nu är jag igång igen!
firade nyår med karin ♥ mysmysmys, trerättersmiddag, film, musik på hög nivå ♥, o mycketmycket mer!
kommer bilder när karin har skickat.

ni som har kollat min bdb, 960711@bdb , vet att vi hade en överraskningsfest för karin :) så här kommer bilderna från det,  :)


förberedelser och fluummmm :D ♥


julia o hanna sätter upp den fina skylten :D


den fina skylten i egen hög .. person SKYLT! :D


sovplatserna :) o pumpen som användes flitigt under hela kvällen ;D


oså lilla julia som dansade omkring med sitt fjortisfejjs :D


sen kom karin, :D något överraskad ;)


det var inte ett dugg svårt att komma igång med partyyyyyt :D


vi bjuder på alla fina bilder ;)


som sagt.. O.o


linda och hanna stod för underhållningen :D



har ingen aning om vad vi håller på med här !? O.o dansar ser det ut som .. :L


hela gänget ♥


det är därför jag älskar dom! xD<3


                                          ♥♥♥


grattis bästavän, älskar dej. ♥




minnesvärd kväll/natt/dag. verkligen.
PULKAMAFFIAN IN MY ♥








Kommentarer
Postat av: julia borggren

haha, vaddå fjortisfejs? hahah xD

2010-01-03 @ 20:00:23
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0