twilight ♥

hej och förlåt både för dålig uppdatering och för att jag inte har lagt in något på länge.
men har inte haft nåt kul att berätta.
däremot har jag ett superbra boktips!
eller fem faktist :D
alla är skrivna av stephenie meyer och böckerna är i en serie, liksom uppföljare av varandra.

1. om jag kunde drömma har jag precis läst klart o man blir helt fängslad av den asså ;o skit i om du redan sett filmen, för det är typ två kapitel i boken som inte är med i filmen o det är mer i detalj och jag bara ÄLSKART! :D
denna är från filmen twilight.


2. o eftersom att dessa böcker blir en drog så började jag direkt i tvåan: när jag hör din röst är också helt sjukt bra och det blir spännande och sorgligt på samma gång direkt! (new moon)
 

3. och då är det ju en självklarhet att man måste fortsätta med trean: ljudet av ditt hjärta.


4. sen fortsätter vi ju med fyran: så länge vi båda andas såklart, eller hur? ;)



5. sen kommer den sista utgivna! genom dina ögon. så sätt igång o läs FFS :O


ska lägga in jossan diggar och jossan dissar ikväll också, så håll utkik :*

Kommentarer
Postat av: okänd O.o

Är genom dina ögon en till uppföljare till twilight? :o jag läser i ljudet av ditt hjärta, looove (L)

2010-01-15 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0