bästa :*

blev en karinjossannatta-kväll igår (L)
blev att kolla på film o flumma massor :)
måste göras om SNARAST!  ♥
kommer bild här under :*
vaknade vid elvasnåret idag också, o låg kvar o drog mej en timma typ.
inte så konstigt att jag var trött eftersom att jag låg o messade hur länge som helst.. ♥
iaf. gick o satte mej vid datan efter att jag vakna o sen gjorde jag mej iordnig o gick hit :*
karin insisterar på att vi ska spela kort sen .. så jaa.. blir väl det antar jag x]
ajah, här kommer bild/bilder! ENJOY :*
vi är inte homosexuella, vi är bara bra kompisar som hade kul helt enkelt. så misstolka inget.
vi är OSLAGBARA! ♥
det får räcka med dom här bilderna. kommer bilder från nyår i ett inlägg ikv :)
puss

Kommentarer
Postat av: jborggren

haha.. körde ni möjligtvis stress? ^^



heh, bilderna är möjligtvis en liten aning åt det hållet ni inte är lagda åt.. om man inet kände er förstås så skulle man väl kunna tro det ;)

2010-01-06 @ 17:20:16
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Natta :D

Vi ä bäst :D <3

2010-01-10 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0