assåseriöstnuharjagverkligenRUBRIKBRIST :s

hejsanhejsan :)
vad tyckte ni om mitt boktips !? :D
jag tyckte det var super iaf (a)
HAHA! iallafall, sitter hemma hos karin nu och väntar på att hennes pappa ska komma hem så han kan laga mat åt oss. :)
sen ska vi fixa oss lite oså o sen kila ner till gårn ♥
blir en HEL DEL flumm och mys! och det gillar vi (Y)
blev aldrig något hissellerdiss igår men jag var helt slut efter en kväll ute i backen xd
nämnde jag att det var hel sinnessjukt kul? :O
men iaf, kommer nog hissellerdiss imorgon kväll iaf.
ska sova hos karin inatt o så är det ju gårn så det blir inte idag iaf. och imorgon ska hon och jag ut i backen en hel dag :DDD
så om jag inte är lika slut imorgon så kommer det då :)
iaf, nu vill nog karin ha datorn en stund (a)
puusss
bild av bästa karin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0