stockhooooolm ♥

kommer bilder från stockholm nu, seriösa as hell på vissa bilder, men hallå? ;) vem bryyyr sej?


en sömnig julia på morgonkvisten ;)



vem älskar inte närbilder asså? :D (du får säga till om du vill att jag ska ta bort den här bilden julia :L )



globeeeen



tanten är heeeet, bokstavligen .. ;)


vi gick på lite kaféer härochvar, dock hann jag inte ta någon bild på detta utsööökta innan det var slut -.-



:') <3



juliaälskling ♥



iiiicke seriösa



jag hitta en asfin kille o jag bah: fan va frääsch du är!
o han bah börja rodna så in i helvete o sen dog han :L



karin på hemresan, lite smått trött :)



asså den här ungen förgyllde seriöst min söndag!
hon dök upp bakom eller på sidan om sittplasterna och bah: tittyyyh :D (tittut)
jag dooog!



o tillslut, vi får ju inte glömma karins hund ;) dock var det mörkt och vi var väldigt trötta, så en hund med ett budskap som detta var extremt roande :L



har haft askul brudar!
love yah guys! ♥







Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

<3

2010-02-04 @ 18:45:04
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0