blogg goes tråååk

ja det stämmer faktist, jag har börjat tröttna på bloggen :P kommer aldrig på nåt kul om att skriva längre, finns inget att hissa eller dissa, och dessutom suger det att vara så oteknisk!
men snart ska jag o karin göra en blogg tillsammans, utan hjälp från någon annan. och eftersom att jag inte redigerar bilder i ps så har jag inte fått någon chans att lära mej det. alltså förstår jag mej inte på det, at all. 
därför är det min kära vän julia (jborggren.blogg.se) som har hjälpt mej med att göra designen, fixa min profil osv, vilket hon alltså gör i ps. 
så förmodligen kommer våran gemensamma bloggdesign bli ganska tråkig, ..
men jag ska fanimej få julia att lära mej ps (a)

helt onödig fakta, men jag kände att ni skulle få veta vrf min blogguppdatering kommer vara väldigt låg, irl. 
har inte förstått vrf det har varit så tråkigt innan, förns nu.

varje steg tar vi tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: sofia

vad ska ni heta`:o

måste kolla på bloggen då :D

2010-02-28 @ 16:39:16
Postat av: sofia

vad ska ni heta då ? :)

måste kolla på den:)<3



pUSS:D<3

2010-02-28 @ 16:40:38
Postat av: jborggren's fotogalleri

lilla gumman, man måste inte ha ps för att göra en header? :p

2010-02-28 @ 19:33:10
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: jborggren's fotogalleri

man gör ju inte något i ps med designen, haha ;)

man kan ju. men det händer sällan asså.

2010-03-01 @ 21:17:53
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: jborggren's fotogalleri

sv:samma skit

2010-03-04 @ 17:12:07
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0