bästa <3

NU har jag något intressant att berätta (a)
igår tills idag sov vi över med bokeventet på gårn!
alltså karin, jag, louise f, emma, julia, eleonore, lena och pelle.
busade inne i hallen och bastade, sprang i snön och så kollade vi på paranormal activity, seriöst skiiitläskig :s
ngn mer som har sett den? ;)
aja, sen gick julia, emma och eleonore in till sig, men efter några minuter så somnade karin o louise så jag tog mitt täcke och gick in till dom andra :L dom var iaf sociala och var uppe hela natten med mej (a)

ni är BÄST <3

_________________________________


btw, josefine ska ÄNTLIGEN köpa ny mobil !
denna ska det bli, vad tror ni om det? :)



Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

det var inte minuter, det var längre kan jag tala om för dig ;)

men jag hade aaaas kuul :D

2010-02-25 @ 20:33:59
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan. Det är 14dagar kvar tills sista april.

och som student i uppsala så gör jag en undersökning. där frågan lyder.



vart kommer du vara på valborg?



svara så jag får veta, ha det så bra!

2010-04-15 @ 17:49:04
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0