dagens :)

hejsanhoppsan!
läget folks? tänk, det är torsdag imorgon och därmed fredag i övermorgon :o veckorna bara susar förbi :)
och btw: om 6 veckor går jag ut sjuan, 6 VECKOR!!!
fyfan, måste upp till stan snarast och inskaffa skolavslutningsklänning innan alla tar slut :s
hursomhelst. på fredag är det ju också valborg, det firas med karin för ovanlighetens skull. (a)
på lördag drar hon och jag ner till horn o sover hos fanny efter invigningen till Horn 24/7 ;)
inget ullared på söndag. bajstråkigt.

imorgon tänkte jag göra ett inlägg och skriva vilka bloggar jag följer, och varför :)
how sounds that? :)

Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

att alla ska tjata om skolavslutningsklänningar.. jag får panik!! :o jag kommer ju aldrig hitta någon, inte om alla ska upp o handla nu xD



sv: vart du trurig? xD jag menade mer att det inet är någon idé. isf är dte ju bara att ta bort alla inlägg - vipps, så har man en "ny" blogg.. :p

2010-04-28 @ 22:11:33
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0