why is no question, therefore, is no answer.

chaachaa bloggen! fest igår dåå, har värsta baksmällan idag dåh ...    
nejvars, katastrof om jag skulle skriva så! in my ass!
är fortfarande tjurig över utegångsförbudet, men imorgon är det över! för då ska jag o syster ta en tripp till stan o handla klappar (Y) fast inte för att det är nåt positivt med det, jag som alltid har varit påhittig o pysslig .. jag har fullkomligt hjärnsläpp.. eller en typisk jossanklapp har jag kommit på, : ett ljusfat med silversand, ett svart ljus o några små tomtar, o det tänkte jag ge till mormor.. men sen då!? HJÄLP!
iaf, slutar skolan på måndag, ska dansa långdans o grejer ;) efter det är det äntligen jullov! ♥

nu måste jag gå o rensa arkivet inuti mitt huvud så jag kan komma på lite fler klappar ;)
hare bra, o god jul! ♥


hahah mobbas inte för bilden,..

Kommentarer
Postat av: julia borggren

hejsan bloggen.. haha :D gör det något om jag lägger upp den på min blogg? ;)

2009-12-19 @ 16:12:57
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0