ute faller snö, i drivor pulsar jag.. hahah!

hejsanhoppsan i galoppsan, alla ljusen brinner hoppsan! :L
jeesus chriistus :o 40 cm snö :o .. o det är,.. UNDERBART!! ♥♥♥
fan va jag har längtat! nåt av det allraallra bästa på hela vintern är att gå långpromenader helt själv, sent, när det är alldeles tyst ute.. ♥ älskart asså!
förresten, jag fick IG på no-provet o idag fick vi tillbaka so-provet, o vafan får jag för betyg!? IG!!?? :O
noot good.. men efter jul blir det nya tag, då jävlar ska jag bli en duktig flicka :L
men sen hur bra jag faktist lyckas, det är en helt annan sak ^^


karin skickade bilderna från förra fredagen igår, så tänkte ladda upp dom :)
dock laddar jag inte upp alla, men det är värt att kolla på iaf :)


hos karin.


finaste älsklingshanna!


                                          ♥ ♥ ♥



seriöst oså .. ;)


vi vet redan att ni är avundsjuka :L



bilderna som kommer nu är från lördagen, när hanna hade åkt hem.


älskling ♥


jag :)


syster! ♥


hahah!




vi vet att vi är snygga! :D
nu ropar mamma, pannkakor nästa!

Kommentarer
Postat av: julia borggren

haha, snyggingar där asså :o

och dina betyg kommer höjas :) <3

2009-12-18 @ 18:06:07
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0