underhållning? JATACK!

vitänderettljusiadventnattengårtungafjät osv ^^
hihih!

stress stress stress o åter stress!
ojojoj, åtta dagar kvar till julafton, o jag är lika sen med att köpa julklappar som vanligt .. hahah!
i fredags var det luciadisco, blev att gå dit med dom bästa!
kommer bilder så småningom, måste bara se till att karin skickar dom innan det här året är slut helst :)

slapp dag idag, slutade typ .. kvart över ett, halv två? :P
sen gick jag hem o la mej på soffan ett tag, sen satte jag mej här :)
sitter o redigerar bilder, :) känner mej sååå kreativ :L

..

nu har jag suttit i trettifem minuter o försökt komma på ngt att skriva ..
men det går nt x] hjärnsläpp? jaaavisst!
hejdå á la sauce tomate :L





hahahah ääääälskar bilden! ;L


Kommentarer
Postat av: julia borggren

jag älskar oxå bilden, haha xD

2009-12-17 @ 18:33:43
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0