tuff dag!

tjoo guzzzar! (haha nejvars, bara karin som fattar ;) )

ojoj, skaplig dag asså!
började i gränden, massa affärer o fikapauser, men hitta typ.. INGENTING !?
sen åkte vi ut till IKANO o gick i massa affärer där med o hitta iaf liiiite grejer :)
efter det åkte vi hem till karins urgulliga faster o åt hos henne tsm med karins kusiner o karins familj :)
ohmy, charlie o jouline, fan vilka charmtroll asså x] dom är bara 2 o 6 år gamla! några exempel:

jag: får ni lära er engelska i skolan jouline?
jouline: jaa!
karin: kan du säga nåt på engelska?
jouline: .. no!

hahahaha så jävla klockrent! xD

charlie, bara två år o knaaappt kan prata:

charlies mamma: charlie vad har du gjort idag? vad gjorde vi i backen förut?
charlie: .. awaawweawe..
charlies mamma: jomen charlie, det vet du ju, vad gjorde vi i backen förut idag?
charlie: .. ÅTTE PULLA! :D  (åkte pulka)

HAHAHAHAHAH!

jouline o karin sitter o håller på med mitt hår:
jouline: det ser ut som att du har ett eget band jossan :)
jag: va?
karin: ett vadå? ett.. band? x)
jouline: jaa, meh! ett rockband, du är ju så svart runt ögonen.. :D
jag: .. -.-

sååå söta! ^.^
sen åkte vi hem o jag somna bara ett antal gånger i bilen :)
nu måste jag faktist ta o slå in dom få julklappar jag faktist har hittat (a)

Kommentarer
Postat av: julia borggren

haha, söta dom verkar :)

2009-12-20 @ 20:55:37
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0