PEPPAPEPPAPEPPA!

2 dagar kvar till julafton! jajjamensan! ♥


igår blev det först skolan, sen kolla lärarnas julshow med fräääscha rolf bl.a.. -.-
när han lyfte på armarna så dog alla i hela lokalen :L njevars, nu ska vi inte vara såna ;)
iaf, sen blev det juldans, fyfan va kul det var! :D
sen stannade karin, jag, hajdar, junior o jesper kvar på gårn :) treevligt ;)
var typ bara vi o sen några till läskiga typer där. efter ett tag kom joy, o när gårn var slut skulle vi följa henne till stationen, men det kom inget tåg, så joy följde med mej hem o försökte få tag på sina föräldrar o blablabla x]
slutatde iaf med att joy sov hos mej :)
upp tidigt imorse o åkte med joy ner till stationen, följa med mamma o handla lite, sen hem o slå in sista klapparna, o nu ska jag städa klart i mitt rum o sen ska jag ner till junior o kolla på film :)
myys ♥

har nt så mkt mer att säga, men från mej alla, till er alla ;) en RIKTIGT GOD JUL! ♥


Kommentarer
Postat av: julia borggren

god jul på dig med :D



och jag fångade rolfs lökringar på bild .. jag tror jag spyyr :o

2009-12-22 @ 19:51:28
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0