dan före dopparedan fan :o

hejsan alla små glada tomtenissar :D
kom precis hem från kisa :) har varit o fikat med mammi o systeryster, o köpt en ny mobil till pappa i julklapp. :)
buuusigt :D men vill ni veta en hemlis? :o jag är sjukt avundsjuk :( av en speciell anledning :
i somras fick jag en ny mobil när jag fyllde år. den pajade o gick inte att laga. så jag fick hållas med min gamla mobil. den dog igår. så nu får jag ha min ännu äldre supermoderna mobil -.- kul ju. NOOOOT!
*suckar,.. håller andan,.. svimmar,.. dör..*
men vill ni veta en till hemlis? :)

så synd :) för det får ni inte :)

..

hjärnsläpp?

..

jafan -.-

nä nu ska jag sluta terrorisera er
hahah god jul alla nära, kära, fina, fula, smala, feta.. alla helt enkelt. ♥

kram//



j ♥



Kommentarer
Postat av: julia borggren

josefine.. du är lite knäpp xD

"suckar,.. håller andan,.. svimmar,.. dör.."

2009-12-23 @ 16:55:29
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0